Vytváříme webové stránky
Web prodá vaše služby nebo produkty. Poskytne užitečnou informaci. Nebo pozve nové zákazníky přímo ke dveřím vaší prodejny. Rádi vás provedeme tvorbou nového webu a uděláme z něj největšího dříče ve firmě. Ale aby byl váš web funkční, přehledný a moderní, potřebujeme o vás a vašem podnikání zjistit co nejvíc.
Díky přehlednému procesu tvorby webu víte, co vás s námi čeká
Jasně si stanovíme cíle vycházející z vašich potřeb
Na začátku se budeme ptát. Hodně ptát. I na zdánlivé maličkosti.
Nejvíc nás ale bude zajímat, pro koho a proč chcete webovou
prezentaci. Abychom mohli navrhnout funkční a úspěšné řešení,
potřebujeme dokonale poznat vás i vaše zákazníky. Jen díky tomu jim nabídneme takový
obsah, jaký opravdu chtějí.
Na rovinu potřebujeme vědět, co od nového webu očekáváte. Může to být třeba lepší
konverze, tedy více zákazníků bez zvýšení návštěvnosti webu. Nebo snížení provozních
nákladů díky efektivnějším procesům či automatizaci některých činností.
Nechceme střílet naslepo, ale splnit (a snad i překonat) vaše očekávání.
Zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci a co potřebují
Abyste mohli prodávat zboží nebo služby, musíte nejprve poznat ty, kterým chcete prodávat. Vaše zákazníky. Současné. Budoucí. Nebo ty, po kterých toužíte, ale nevíte, jak je na vaše stránky dostat. Proto si vyhrneme rukávy a pořádně prozkoumáme všechny vaše cílové skupiny. Poznání cílových skupin vašich zákazníků je sice pracnější cesta, ale z dlouhodobého hlediska se vyplatí:
- Pomůže nám navrhnout vhodnou strukturu i vzhled webu.
- Nastavíme komunikaci se zákazníky do správného tónu a napíšeme texty, které je osloví.
- Pečlivě definované cílové skupiny sníží i vaše budoucí náklady na marketing. Hodí se totiž i dalším online i offline marketérům.
Analyzujeme vaši konkurenci
U souseda je tráva vždycky zelenější. Proto se podíváme na vaši přímou i nepřímou konkurenci. Analýza konkurence nám ukáže magistrály, po kterých jezdí vaši konkurenti, i neprošlapané cestičky na vrchol. Díky znalosti vašich konkurentů se odlišíte, ať už strukturou webu nebo jeho obsahem. Analýza konkurence vás taky varuje před zbytečně náročnými směry spojenými s vysokými náklady. Vyšší investice totiž nemusí nutně znamenat lepší řešení.
Navrhneme strukturu webu
Správně zvolená informační architektura je páteří webových stránek. Vaši zákazníci se musí na webu dobře orientovat a na jedno (maximálně dvě) kliknutí najít to, co hledají. Proto definujeme základní vstupní stránky a navrhneme vhodný obsah. Při návrhu struktury webu vycházíme ze všech informací zjištěných v předchozích krocích.
Připravíme obsah
Kvalitní a autentické fotografie ve spojení se srozumitelnými a přívětivými texty pozdvihnou váš web až ke hvězdám. Zatím ovšem zůstaňme při Zemi: obsah je základním vstupem pro přípravu rozložení stránek a zároveň důležitým podkladem pro grafika, který skvělé podklady jen dotáhne k dokonalosti. Budeme od vás tedy potřebovat základně zpracované texty pro jednotlivé stránky. A pokud vám psaní nepůjde od ruky, pustí se do toho s vámi náš copywriter. A pak to bude jen svištět.
Připravíme ošklivý černobílý prototyp
Prototypům se říká wireframy nebo drátěné modely. Ale rozhodně jsou lepší než drátem
do oka. Prototyp je funkční klikatelný model webu, díky kterému si
jasně představíte, jak webové stránky fungují a kudy po nich vaši zákazníci
procházejí. Budete mít v rukou...ehm, na monitoru první hmatatelný výstup a získáte
představu o uspořádání jednotlivých prvků a textů.
U velkých projektů provádíme v této fázi první UX testování na vašich potenciálních
zákaznících. Ukáže nám mouchy projektu a pomůže nám naopak vyzdvihnout jeho silné
stránky.
U velkých projektů provádíme v této fázi první UX testování na vašich potenciálních zákaznících. Ukáže nám mouchy projektu a pomůže nám naopak vyzdvihnout jeho silné stránky.
Připravíme krásný grafický návrh
Černobílý drátěný model se nám vybarví. V této fázi dostane celý projekt
grafický styl. Náš zkušený grafik vybere vhodné písmo, barevnost nebo
navrhne logotyp a vytvoří základní grafický manuál. Pokud už vizuální styl máte,
oblečeme váš web do firemních barev. Pana ředitele umístíme do slušivého rámečku,
tlačítka uděláme tlačítkovitá a menu takové, aby přímo vyzývalo ke kliknutí.
Až nám napíšete: „Hurá, bereme!“, vytvoříme grafické návrhy jednotlivých podstránek.
Pečlivě ošetříme také responzivitu, aby se web perfektně zobrazoval
na mobilech, tabletech i PC. Musí vypadat skvěle na každém zařízení.
Programujeme, až se z nás kouří
V téhle fázi si oddychnete. Zasedneme totiž k počítačům a nebudeme od vás skoro nic
potřebovat. Alespoň na chvilku. Vybereme vhodné technologie,
nakódujeme responzivní HTML5 šablony (P.S.: To jsou to nejnovější,
co jdou.), navrhneme databázovou architekturu a naprogramujeme
frontend (P.S.: Obličej webu, co je vidět.) a backend (P.S.: Střeva webu, která
vidět nejsou.) rozhraní.
Vše namydlíme a vyleštíme: zkontrolujeme rychlost načítání, nastavíme měřící a
statistické nástroje a samozřejmě vás s webem naučíme zacházet. Pečlivě a v klidu,
nebojte.
Rádi vám pomůžeme i s online marketingem a rozjezdem podnikání
Ve dvou se to lépe táhne. A pokud potřebujete pro online parťáka, budeme rádi, když se
budete obracet na nás. 96 % našich klientů nám po dokončení webu svěřuje další
zakázky – už si vyzkoušeli, co umíme, a vědí, že se na nás mohou
spolehnout.
Spuštěním webu totiž začíná spousta skutečné práce, se kterou vám můžeme pomoci:
Pokud vám to dává smysl,
pojďme se nezávazně potkat a o tvorbě nového webu si popovídat.
Pokud přemýšlíte o tom, jestli jít do tvorby webu na míru nebo zvolit redakční
systém nějakého studia, přečtete si, jak to vidíme a co doporučujeme.
Vyplatí se web na míru?