Sociální sítě jsou především komunikačním nástrojem. Budují dobré vztahy se zákazníky.
Napomáhají prodeji zboží nebo služby. A posilují vaši značku tak, aby z ní vznikl
lovebrand.
Na sociálních sítích byste měli být aktivní, protože
- Vaši zákazníci už tam jsou
- Díky segmentaci oslovíte právě vaši cílovou skupinu
- Oslovíte zákazníky, kteří by k vám na web odjinud nepřišli
- Díky placené reklamě můžete propagovat své služby
- Zvýšíte počet konverzí
- Posílíte vlastní značku
Zaměříme se na sociální sítě, které z hlediska vašeho podnikání dávají smysl. Nemusíte
být všude. Ale zároveň můžete využít sociální sítě, na které vaše konkurence ještě
nedorazila, ale vaši zákazníci už na nich dávno jsou. Proto vám navrhneme nejvhodnější
strategii, vytvoříme firemní profily na vhodných sítích a postaráme se o jejich
nastavení i následnou správu.