SEO a linkbuilding
Poctivá optimalizace pro vyhledávače a kvalitní linkbuilding mají dlouhodobý efekt. Jejich výsledky nekončí s prací vašeho marketingového specialisty. Pokud práce na SEO probíhaly určitou dobu v rozumné kvalitě, bude váš web dohledatelný napořád. Sice může ztratit přední pozice, ale určitě se udrží na dobré příčce. Narozdíl od PPC nebo Facebookových kampaní se SEO nevypne a zapne. Poctivá práce zůstane.
Zkušenost nám ovšem napovídá, že SEO je dobré budovat kontinuálně. Udržíte krok s konkurencí, posílíte značku a pozice a budete připraveni na budoucnost, která se v online marketingu opravdu ve hvězdách.
SEO (Search Engine Optimization) je optimalizace pro vyhledávače. Jedná se o souhrn několika aktivit, které zvyšují nalezitelnost vašich webových stránek na internetu.
Na SEO se podíváme od základů
Nejprve provedeme základní SEO audit.
Ukáže nám případné chyby v kódu stránek, které umíme velmi rychle upravit. Při základním auditu se s webem seznámíme a budeme moudřejší: navrhneme cíle, vhodnou strategii i rozpočet.
Sestavíme analýzu klíčových slov.
Díky ní budeme vědět, jaké výrazy vaši potenciální zákazníci hledají. Na ty se zaměříme a dostaneme je na web i do PPC kampaní. Pokud byl váš web vytvořen bez analýzy klíčových slov, navrhneme doporučení pro úpravu obsahu a struktury webu.
Zaměříme se na kvalitní linkbuilding.
Optimalizace webu totiž probíhá i mimo web, a to budováním kvalitního odkazového profilu. V rámci tzv. linkbuildingu připravíme důkladnou analýzu strategických partnerství a navážeme dlouhodobou spolupráci s jinými weby.
Výsledky pravidelně měříme a vyhodnocujeme.
Nezajímá nás první pozice ve vyhledávači, ale počet splněných cílů a váš obrat. První pozice totiž na rozdíl od zvýšení počtu objednávek ještě nikomu vyšší obrat nepřinesla.