PPC reklamy
PPC reklamy jsou nejrychlejší cesta k oslovení nových zákazníků. Hodí se e-shopům, které chtějí ihned prodávat žádané produkty. Využijí je firmy, které chtějí rychle reagovat na nové trendy trhu. Ale praktické jsou i pro společnosti, které chtějí budovat a posílit povědomí o značce.
PPC kampaně doporučujeme doplnit či vhodně nakombinovat se SEO. Díky poctivé analýze klíčových slov zjistíme, na jaké fráze cílit a jaké zcela vynechat. Některé fráze jsou totiž sezónní a u nich se vám vyplatí spíše PPC kampaně než SEO. Proto je provázanost jednotlivých odvětví online marketingu důležitá.
PPC kampaň je unikátní a nenahraditelná, pokud chcete cílit na obsahovou část: např. pro web třetí strany nabízející své reklamní plochy v rámci dané PPC platformy. Svou výsostnou pozici mají kampaně také v remarketingu – tedy oslovení zákazníků, kteří váš web již navštívili, nenakoupili a vy se jim chcete připomenout.
PPC (Pay Per Click) je platba za proklik. PPC kampaně jsou nejrychlejší metodou k oslovení nových zákazníků. Díky nim můžete dát o svých produktech a službách vědět široké veřejnosti ve správný čas.
Nejprve sestavíme analýzu klíčových slov.
Díky ní odhalíme výrazy, které vaši zákazníci hledají. A na ně se zaměříme. Analýzu klíčových slov využijete i při budování SEO a linkbuildingu a rád se na ni podívá i váš webmaster, aby vylepšil on-page SEO faktory nebo upravil strukturu webu.
Navrhneme optimální strategii a rozložení rozpočtu.
Navrhneme vám, jaké druhy kampaní zvolit, a poradíme, do jakých PPC systémů investovat. Poradíme vám, zda a v jakém poměru zvolit Adwords a Sklik.
Kampaně pečlivě kontrolujeme.
Upravujeme jejich textaci, rozpočet i nastavení. Dáme do pořádku vylučující slova tak, aby byly vaše kampaně co nejpřesnější a přinesly očekávaný zisk.