Copywriting
I když mesiášové reklamy věští textům neradostnou budoucnost a často píší, že lidé na webu nečtou, není to celá pravda. Jen si představte web bez textů. Ani si nekliknete. Čtivě napsané a poctivě prošrktané texty nabídnou vašim zákazníkům produkty nebo služby, pozvou je do vašeho obchodu a odvypráví jim příběh vaší firmy od dob, kdy jste ještě jako parta kamarádů začínali.
Tone of voice
Vašemu webu dáme jasný hlas a styl, jakým bude mluvit. Může to být slušný a pečlivý obchodní zástupce. Nebo rozverný sympaťák – co slovo, to perla. Ale taky přívětivý dobrý známý, který vysvětlí to podstatné a vždycky jde rovnou k věci. Vaše slova o vás totiž řeknou vše. A poskytnou vašim zákazníkům první obrázek o firmě.
Webové texty
Tom Atom vždycky říká, že tvorba obsahu je klientovo peklo na Zemi. S copywriterem ale rychle projdete očistcem a dostanete se mnohem výš. Šikovný copywriter nasaje esenci vaší firmy, pečlivě se vyptá kolegů na vaše zákazníky, pracuje s analýzou klíčových slov, aby byl web jednička i po stránce SEO, a dá si práci s tvorbou vhodného obsahu. Někdy proškrtá a upraví texty, které mu připravíte vy. Jindy napíše webové texty zgruntu na základě povídání s vámi.
Copywriting jako služba
Copywriter myslí v první řadě na vašeho zákazníka. Ten se musí na webu perfektně orientovat a na první dobrou vědět, kam má kliknout a kde najde potřebnou informaci. Copywriting by měl vašim zákazníkům především pomáhat, odpovídat na jejich otázky ještě dřív, než je zformulují a vysloví, a představovat autenticky portfolio vašich služeb. Může být hravý, rozverný a vtipný, ale nikdy nelže a nepřikrášluje. Měl by vás popsat takové, jací jste. A věřte, že dobrý copywriter ve vás tu perličku na dně najde.